Herbaty

Herbaty lecznicze Dr Nona - preparaty ziołowe - Sklep Dr Nona

Będąc produktami czystymi ekologicznie, bez szkodliwych dodatków i toksycznych substancji, herbaty Dr Nona nie kolidują z tradycyjnymi metodami leczenia lekoterapią, zabiegami operacyjnymi, chemio - i radioterapią i innymi metodami współczesnej medycyny.

Herbaty znakomicie i skutecznie uzupełniają tradycyjne metody leczenia, są kompatybilne. Wzmacniają siłę, utrwalają metody leczenia, sprzyjają procesowi całkowitego usunięcia przyczyn i skutków choroby. Efektywność herbat zdecydowanie wzrasta z wykorzystaniem suplementów, dodatków spożywczych oraz kosmetycznych preparatów z Morza Martwego, środków takich jak: soli i iły.

Herbata Gonseen Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

GONSEEN herbaty lecznicze Dr Nona
klinika Lenom, wspólnie z grupą naukowcom opracowała ten nowy gatunek herbaty ziołowej, którą z pewnością możemy nazwać herbatą odrodzenia. Zestaw jej składników daje możliwość efektywnego oddziaływania na organizm, wykazując silny pozytywny wpływ na układ trawienny, sercowo-naczyniowy, oddechowy, immunologiczny i nerwowy. Zaobserwowano pozytywne działanie herbaty jako podstawy programów leczniczych w każdej chorobie. Tworzy ona podłoże do działania innych preparatów.
Herbata Gonseen uspokaja wewnętrznie i jednocześnie podnosi koncentrację umysłową oraz wytrzymałość fizyczną przy silnych obciążeniach i sytuacjach stresowych, wspomaga proces oczyszczania jelit, wątroby i układu moczowo-płciowego.

Cena hurtowa:
115,20 PLN (19 pkt.)