Higiena jamy ustnej

Higiena jamy ustnej Dr Nona - preparaty ziołowe - Sklep Dr Nona

Preparaty Dr Nona wysoką jakość zawdzięczają połączeniu minerałów z Morza Martwego z aromaterapeutycznymi olejkami i fitoproduktami. To połączenie rozszerzyło sferę działania kosmetyków do higieny jamy ustnej o możliwości lecznicze - zarówno miejscowe jak i ogólne.

Preparaty Dr Nona oczyszczają szkliwo, zabezpieczają dziąsła przed krwawieniem ale również dobroczynnie wpływają na układ oddechowy i wszelkie rany, otarcia i zadrapania.

Żel do zębów Sheenseen Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

PASTA DO ZĘBÓW SHENSEEN PLUS higiena jamy ustnej Dr Nona
specjalnie opracowana formuła pasty Shenseen zapewnia maksymalną ochronę przed bakteriami powodującymi osadzanie się kamienia nazębnego i próchnicę. Doskonale czyści i pielęgnuje zęby, uzupełnia ubytki mineralne. Bardzo dobrze chroni przed dolegliwościami związanymi z bólem zębów - nadwrażliwością, osłabieniem i pękaniem szkliwa spowodowanym działaniem kwasów zawartych w żywności. Ziołowe ekstrakty, w które bogata jest Pasta do zębów Shenseen wpływają korzystnie na funkcjonowanie dziąseł - wzmacniają ich strukturę, zapobiegają krwawieniom i paradontozie; eliminują stany zapalne i podrażnienia.

Cena hurtowa:
72,90 PLN (12 pkt.)
Suplementy diety Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

Płyn do płukania jamy ustnej Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ higiena jamy ustnej Dr Nona
usuwa przykry zapach z ust. Pomaga goić rany w jamie ustnej. Ma działanie antybakteryjne. Zalecany w profilaktyce próchnicy, zapalenia i krwawienia dziąseł. Usuwa dolegliwości związane z chorobami migdałków, zapaleniu jamy ustnej, nadwrażliwości zębów, paradentozie, grzybicy oraz przy grypie i chorobach przeziębieniowych. Pomaga w przywróceniu trofiki błon śluzowych. Płyn do płukania jamy ustnej jest często nazywany złotymi kroplami ze względu na ogólne zastosowanie na całym ciele, szczególnie jako okład przy otarciach skóry.

Cena hurtowa:
109,30 PLN (18 pkt.)