Nowości

Oferta preparatów Dr Nona jest oparta na 11 suplementach diety, 3 dodatkach spożywczych, herbaty oraz ponad 30 kosmetyków pielęgnacyjnych. Cyklicznie w ciągu roku pojawiają się natomiast preparaty limitowane, będące produktami z oferty podstawowej w mniejszych opakowaniach, w zestawach lub o innej nucie zapachowej. Produkty limitowane dostępne są tylko w promocjach a ich ilość jest ograniczona i sprzedawana do wyczerpania zapasów.

Aktualnie dostępne produkty z oferty limitowanej:

Halo Gel Czekoladowy Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

HALO GEL CZEKOLADA pielęgnacja ciała Dr Nona
to limitowany żel do mycia ciała Halo Gel o zapachu i aromacie czekolady. Halo Gel otrzymał swoją nazwę na cześć halobakterii. Do tej grupy organizmów należą archebakterie wchodzące w skład kompleksu bioorganomineralnego. Archebakterie są hodowane w laboratoriach kliniki "Lenom". Halo Gel to głębokie i pełne oczyszczenie Waszej skóry z jednoczesnym odżywianiem iłami Morza Martwego. Struktura wewnątrz żelu pozwala aktywnym związkom iłów Morza Martwego szybko przeniknąć w głąb skóry. Halo Gel prócz czyszczenia skóry, przywraca jej elastyczność, udrażnia pory, pobudza krążenie krwi i działa leczniczo na cały organizm.

Halo Gel Czekolada Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

Zestaw balsamów - Zielone jabłuszko Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

ZESTAW BALSAMÓW - ZIELONE JABŁUSZKO pielęgnacja ciała Dr Nona
rewelacyjny zestaw pielęgnacyjny o zapachu zielonego jabłuszka Dr Nona w ergonomicznym opakowaniu. Znakomite rozwiązanie podczas podróży i nie tylko. Zestaw składa się z limitowanej wersji 4 kosmetyków Dr Nona: Szampon do włosów, Odżywka do włosów, Żel do kąpieli Halo Gel, Balsam tonizujący do ciała. Wszystkie produkty produkty zawierają opatentowany przez firmę Dr Nona kompleks bioorganomineralny oraz system autotroficzny na bazie soli i biomasy Morza Martwego.

Zestaw Admiral dla mężczyzn Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

Sól do kąpieli - Cytryna i Rumianek - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

SÓL DO KĄPIELI - CYTRYNA I RUMIANEK pielęgnacja ciała Dr Nona
posiada działanie antyseptyczne, przeciwalergiczne, bakteriobójcze i regenerujące. Przywraca skórze zdolność oddychania, oczyszczając ją, sprzyja gojeniu się ran. Wykorzystuje się ją w chorobach skóry (usuwa swędzenie), w chorobach ropnych skóry u dzieci i jako środek przeciwgrzybiczny.
Sole firmy Dr Nona, to między innymi ważne mikroelementy, których jesteśmy pozbawieni w codziennym życiu. Ich właściwości, pobudzające nasz organizm są zdumiewające!

Sól do kąpieli - Cytryna i Rumianek - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe